marți, 12 august 2008

Deci....blogul meu!!

Bun!!!
Deci, sa vedem cum o sa ma descurc eu cu acest blog. Am avut deja probleme cand l-am creat. Se pare ca as mai avea unul! Ciudat ....nu imi amintesc sa il fi creat eu!

Ce reprezinta titlul blogului meu?? Exact ceea ce se intelege: incerc sa invat cum sa devin sotie.
Sigur, aici multe voci vor zice "pai, de ce trebuie sa inveti? esti aceeasi persoana si dupa nunta. Nu trebuie sa faci nimic din ce nu faceai inainte". Ei, bine, cred ca stim cu totii ca nu este deloc asa.
In realitate, la acest moment nici macar nu am statutul de "sotie". Acel minunat (?!) lucru, casatoria, se va intampla in toamna anului viitor....timp destul in care eu sa imi planific nunta si sa.....INVAT SA FIU SOTIE.
O sa trec in mod sigur prin muuuuulte experiente care-mai-de-care mai diversificate, unele incununate cu succes, cele mai multe un real esec, dar...va voi tine la curent cu mare parte din aceste evenimente.

Ne auzim in curand!
Mirela

Un comentariu:

Andreea spunea...

te rog mai scrie!!

ai un stil super super super amuzant!!