joi, 1 octombrie 2009

In pat!


In mod logic si firesc, drumurile noastre de zi cu zi se termina in pat!
Drumul fiecaruia dintre noi pe jumatatea lui de pat, evident!
Cand m-am mutat cu Mircea nu am constientizat ca 40% din timp o sa ni-l petrecem impreuna in pat, adica cel putin 7 – 8 ore din 24! Sigur, dormitul impreuna este ceva romatic si frumos si intim……atunci cand inca nu te-ai mutat definitiv cu barbatul iubit si cand se intampla de maxim 2 ori pe saptamana!.
Pentru ca, in realitatea de zi cu zi, dormitul impreuna ridica anumite probleme.

Imi aduc aminte ca citeam prin reviste despre faptul ca pozitia in care dormi cu partenerul spune multe despre relatia ta. Evident ca pozitia care spunea lucrul cel mai favorabil era: “dormitul imbratisati toata noaptea”!
Ceea ce m-a cam speriat, pentru ca la noi dormitul are 3 faze:
1. Ne bagam in pat si ne tinem in brate fata in fata……maxim 20 de secunde.
O fi subreda, o fi instabila relatia noastra, sa fie cum o fi, dar eu nu pot sa dorm cand cineva (fie el si barbatul vietii mele) imi respira in fata.
2. Ma intorc cu spatele la el si el ma tine tot in brate………maxim 2 minute. Este aceeasi problema cu repiratul pentru mine: Nu pot sa simt repiratia lui in ceafa. Si cu siguranta nici el nu ar putea sa adorma cu nasul cufundat intr-o claie de par (care bineinteles cade)!
3. Pozitia finala (si cea care ne aduce de fapt linistea): ne intorcem unul cu spatele la celalalt!!!
Ei da….asta este pozitia in care dorm cu Mircea de 5 ani de zile. Cosmo zice ca este pozitia care indica faptul ca in cuplu sunt probleme si secrete intre cei doi.
Secrete, mistere, probleme……pentru mine noaptea e lunga si vreau sa ma odihnesc si nu sa simt ca ma sufoc, sa simt maini care se misca sub mine etc. Si sunt sigura ca nici unui barbat nu ii place sa doarma cu mana amortita sub capul femeii iubite. Pentru ca oricat de iubita ar fi ea femeia……mana lui tot amortita este!
Deci, momentul frumos si intim pe care il presupune dormitul impreuna, la noi dureaza 2 minute si 20 de secunde!
Dar, ca sa pacalim un pic destinul asta (care, interpretandu-ne limbajul trupurilor in timpul noptii, nu ne da prea multe sanse ca si cuplu), dupa ce ne intoarcem cu spatele unul la celalat ne tinem de mana! Si asta este singurul contact fizic pe care il avem pe tot parcursul noptii!
De fapt, contacte am mai avut si unele nu chiar din cele mai placute.
Mi se inatmpla sa ma trezesc noaptea si, cum drumul meu la baie trece intai pe langa Mircea, ma mai aplec sa il pup cand si cand. Intr-o noapte m-am aplecat sa il pup chiar in momentul in care el se ridica in capul oaselor sa vada ce fac!
In clipa in care mi-a dat un cap fix in nas nu mi-am dat seama daca am lesinat de durere sau doar am adormit la loc in secunda urmatoare. Oricum, durere a fost prezenta cateva zile si m-a facut sa mai raresc gesturile tandre de peste noapte.
Noaptea e lunga si multe se pot intampla! Avem atatea amintiri legate de dormitul impreuna incat am putea lejer sa scriem o carte.
Eu sunt genul de om care poti sa tai lemne langa mine si nu ma trezesc. Mircea in schimb, daca vecinului de la parter de la scara C a blocului vecin ii bate inima mai repede intr-o noapte, el il aude! Ghinionul lui, dar asta i-au adus cei o mie de ani pe care i-a petrecut in armata.
Si daca poate sa auda bataia din aripi a unui fluturas prins langa teava caloriferului, va dati seama ca, cu atat mai mult, ma aude pe mine care sforai langa el.
Da, cruda realitate e ca, daca eu am norocul sa am un partener care nu sfaoraie (inca), nu acelasi noroc il are si Mircea. Si asta in conditiile in care, saracul, el e cel care munceste mai mult si cel care are nevoie de odihna mai mult. Dar uite ca nu e pentru cine se potriveste, e pentru cine se nimereste!
Am invatam chiar sa imi dau seama care sunt noptile in care sforai, cat de tare am sforait etc, dupa cutele pe care le face pe frunte dimineata cand se trezeste!
Trezitul de dimineata! Un alt moment frumos al oricarui cuplu, nu?? Da, teoretic!
In realitate, oricat de mult ne-ar placea sa ne amagim, dimineata respiratia nici unui om nu miroase de flori de primavara! Iar eu si Mircea nu facem exceptie.
Daca la inceputul relatiei, incercam sa mascam faptul ca suntem constineti de acest mic inconvenient, acum nici nu se pune problema sa ne sarutam de Buna dimineata. Nu pe gura in orice caz !
Si asta in conditiile in care, Slava Domnului, nici unul din noi nu este fumator!
Iar daca se intampla sa si bem ceva cu o seara inainte, dimineata ai putea jura ca am mancat fiecare cel putin 1.000 de pisici moarte!
Si uite asa, dintr-un moment ce s-ar fi vrut a fi romatic, am ajuns sa il transformam in ceva foarte amuzant, pentru ca deseori gasim care mai care comparatii pentru duhoare ce vine de la celalat.

Nu stiu cati dintre noi se gandesc la aspectele mai putin placute ale vietii de cuplu, dar uite ca ele pot aparea si in momentele despre care cartile, filmele, reviste ne invata ca nu au cum sa nu fie perfecte!

10 comentarii:

Anonim spunea...

perfect adevarat!

Unknown spunea...

Un adevar spus intr-un stil amuzant si inteligent, dar pe care nu il aflam decat atunci cand suntem pusi in asemenea situatii. Felicitari!

Hubba Bubba spunea...

Mi-a placut foarte mult articolul tau, tare dragutz:D
Cand mai am timp, mai revin, sunt sigura ca voi mai gasi povesti frumoase...
Dar...reapuca-te de scris:p

Ars Fotografica spunea...

Frumoasa modalitate de a pune problema!Felicitari pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume, chiar daca nu sunt tot timpul asa romantice cum ni le arata regizorii de filme.

Sorina spunea...

La fel ca si tine, si eu si prietenul meu dormim unul cu spatele la celalalt. Pur si simplu, asa ne este noua comod! Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii ca noi :). Ce secrete? Ce probleme? E pur si simplu somn, oameni buni!

Anonim spunea...

Mirela, de ce nu mai scrii?
Iti duc dorul...

Cris spunea...

Minunat scris... Mai vrem:)

Anonim spunea...

Tre' sa ti zic ca ai dreptate 100%.

Eu si Mada (prietenul) dormim impreuna, fiecare cu patura lui si spate in spate. Eu nu suport sa ma stranga in brate (simt ca ma sufoc), el nu suporta parul meu pe fata lui deci nici nu ma tine in brate!!!!

Pt sforait....sunt niste plasturi la farmacie destul de ok. II aplici seara pe nas si nu mai sforai!

Anonim spunea...

Am citit cu placere fiecare articol de pe blogul tau insa acesta in mode deosebit. Nu m-am putut abtine sa nu comentez: exact la fel dormim si noi=)) Si tin sa mentionez ca, desi nu credeam sa se intampla vreodata, la noi a fost dragoste din prima secunda cand ochii ni s-au incrucisat si e dragoste adevarata pana la capat. ASa ca...vorba ta Sorina, ce probleme, ce secrete? e somn dom'le! Cand te pui la somn la 1 jum si te trezesti la 7 in fiecare dim parca nu-ti mai arde de stat unul peste celalalt si fatait toata noaptea prin pat, lui ii amortesc membrele, ba ma trage pe mine de par..ba ma loveste fara sa vrea...In concluzie ma bucur si eu ca nu suntem singurii care dormim spate-n-spate...

Antonina spunea...

Adevarat grait-ai! Mi-a placut faza cu 'sa pacalim destinu '! ;)