marți, 7 aprilie 2009

Motive sa-l strang de gat!!

Sigur ca sunt o femeie innebunita dupa barbatul ei si ca il iubesc din tot sufletul meu, numai ca....hmmmm....am momente cand imi vine sa il strang de gat de sa ii sara ochii din cap!!
Problema principala si pe care o sa o dezvolt pe acest post e legata de televizor.
Atunci cand se uita la televizor nu ma aude!! Daca il intreb ceva, zic ceva, ii cer ceva in timp ce el se uita la televizor.....pot sa astept muuult si bine o reactie pentru ca o astept degeaba!! Aaa, ba mint, uneori il intreb ceva si astept si astept si astept, iar dupa 20 de min el ma intreaba "Ce ai zis?". Bine, adevarul e ca stiam de la inceput de acest mic defect deoarece am fost isteata si am citit "De ce se uita barbatii la meci si femeile se uita in oglinda" (carte datorita careia pe 8 mai fac 5 ani de relatie) si acolo e explicat in detaliu si pe intelesul tuturor acest fenomen. Se pare ca e defect de "sex" ca sa zic asa si ca e din "fabrica". Ca e din fabrica m-am convins ieri cand, strigandu-mi nepotelul de 4 ani care se uita la televizor, am avut surpriza.......sa primesc doar eternul "ce?", bineinteles de abia dupa ce m-am postat in fata lui si am urlat/repetat intrebare!
Si pentru ca sunt o femeie care intelege ca acest defect nu poate fi schimbat si totodata una care tine la pielea ei, m-am decis sa calculez cand ar trebui sa raman insarcinata astfel incat bebelushul meu sa vina candva in afara campionatului. De ce sa risc sa mi se rupa apa cand joaca Steaua sau e meci in Champions League?! Clar as naste pe covor in fata iubitului meu (pe atunci) sot! Sau mai stii, poate am noroc sa nasc la pauza!!!
Bineinteles, exista riscul sa nasc in afara campionatului, dar sunt sanse maxime ca tocmai atunci sa fie vreun episod din StarGate sau din Dexter....Dar, hei, cine a pomenit viata fara riscuri?!
Evident ca primul lucru cand vine acasa este sa dea drumul la televizor. Si cu ochii la vreo emisiune de sport (obligatoriu de sport!) incepe sa se dezbrace. Exceptand cazurile cand ii este foarte foame, in rest dezbracatul dureaza peste 20 de minute, pentru ca duce mana la cravata...asteapta sa termine comentatorul fraza......desface nodul de cravata......vede si golul comentat.....trage de cravata.......se uita la mine si zambeste! Nu, nu se uita pentru ca ma iubeste enorm de mult in clipa aia......ci ca sa vada unde anume stau eu pe cancapea ca sa stie unde anume poate sa isi arunce cravata!!!! Si procesul se reia: deschide un nasture....se opreste...inca unul....iar se opreste.......scoate o mana din camasa....iar si opreste........etc etc etc.
Va jur, e ca si cum ar fi setat!!!
Nu trebuie sa mentionez ca in tot timpul cat se dezbraca nu isi dezlipeste nici o secunda ochii de la televizor!!!
Urmeaza apoi: cina. Bineinteles........... in fata televizorului. Se pare ca printr-un miraculos proces chimic, daca masa nu e servita in fata televizorului mancare nu este gustoasa.
Pai si eu? Sunt si eu un suflet si vreau sa fac conversatie cu barbatul iubit la masa, ca asa am vazut in filmele de dragoste ca se face! dar....cu cine sa vorbesti?? Pot chiar sa zic ca el ia masa cu Jedi si nu cu mine!!
Faptul ca in casa mea la Tv nu se prind decat familia GSP-ului, a SCI-FI-ului si Cartoon Network e un alt motiv de enervare maxima pentru mine! Tot ce inseamna canal la care vreodata, cine stie cum, as vrea sa ma uit si eu....este fizat pe telecomanda de la programul 50 in colo!
Si pentru toate acestea chiar sunt zile cand imi vine sa ii sparg televizorul in cap, mai ales daca se intampla sa fiu suparata sau nervoasa.
Si impulsul de a-l sparge in cap TV nu are nici o legatura cu iubirea mea pentru el!

7 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Sper sa nu patesc si eu ca tine.Blogul tau a reusit sa ma scoata din starea proasta in care ma aflam sa-mi readuca zambetul pe buze .Te compatimesc,Iti urez un Paste fericit.

BlackCat spunea...

Ti-am descoperit blogul de curand si ma minunez cate chestii in comun avem. L-am citit dintr-o rasuflare (asa cum urmareste logodnicul tau emisiunile sportive) si ma regaseam in o gramada de momente. O faza care m-a amuzat copios e ca si noi suntem juma dobrogeni, juma moldoveni :D iar partea cu Steaua e 100% aplicabila si la noi. Parca intr-un loc spuneai ca aveti nunta anul asta in toamna. Curios e ca si noi tot la fel (10 octombrie). Fata, esti super tare! Abia astept sa mai scrii ceva! Intre timp, ai o mare fana a blogului aici in inima Moldovei.

Cealaltă Ancuţă spunea...

Nu are de ce sa te compatimeasca careva. :)) Te apreciez foarte mult deoarece reusesti sa treci cu zambetul pe buze peste anumite momente in relatie care, in mod normal si intr-o relatie mediocra, ar fi motiv de despartire. Te felicit pentru relatia pe care o ai si va doresc o viata superba impreuna, sa treceti peste defectele celuilalt deoarece in asta consta o relatie de durata ( a iubi pe cel de langa tine in pofida defectelor). :*

Alex spunea...

Ha, ha! Foarte tare subiectul! Stai linistita, daca nu e cu televizorul si cu meciurile (eu m-am "vindecat", ura!)trebuie sa fie cu calculatorul! Alta belea!

Ai dreptate, mai trebuie si stransi de gat barbatii astia! Dar..."din dragoste bre!" :-)

Multa fericire sa aveti in familia voastra!

Cealaltă Ancuţă spunea...

Ar trebui sa scrii mai des. Articolele tale sunt geniale, pline de talc.

Katharsis spunea...

Ai un real talent, ar trebui sa faci bani din asta. Descrii foarte plastic traiul in doi care nu e numai "lapte si miere". Felicitari doamna!

Antonina spunea...

M-ai facut sa zambesc !!! Multam fain!! Uite ca faza cu defectul din fabrica n-o stiam! No bine, al meu are alta pasiune.. calculatorul! 2 monitoare la o unitate.. sa vaza mai bine cum se deruleaza operatiunea;)), 3 laptopuri, 1 kindle, 2 alte laptopuri pe post de 'materie prima' pt celelalte 3!!! eu deja le cataloghez drept obsesii! Si ofc cand 'lucreaza' la 8 maini, eu nu exist!;))) Ce e inca misto - e ca-mi spune 'te iubesc, am treaba' :)) Hai sa fim seriosi! Si ma faci sa cred ca si ala mic e cu defect din 'fabrica' ! Are 2 psp-uri, e terminat dupa ele! si nu pot sa-l scot din casa - pentru gradi, pana nu-i pun 10 minute jocul!.. minute negociate in timp!;) Da na, il, ii iubesc!;))